A fogantatástól...
.

2011. február 12., szombat

Tünetek 2.

Valami iszonyat fáradtság van rajtam, egész nap tudnék aludni... legalább hamarabb lenne kedd :) Péntek, azaz tegnap reggel kiraktam a gyerekeket oviba és bölcsibe, majd hazamentem és fél 1-ig csak aludtam, mozdulatlanul. Forgott velem a szoba, szédültem. Tiszta nyomi hangulatom lett. Őszintén szólva sokkal jobban érezném magam, ha 2-3 naponta szaladgálnék vérvételre, mert amíg nincs fotóm, nekem kell állandóan a bizonyosság, hogy jól halad a terhességem.

Már nagyon várom az ultrahangot! Kell egy szép petezsák, benne egy szihkólyag. Ha ez meglesz, akkor a köv. héten már szívhangot kell hallgatni, és a gyerekemnek hoznia kell az ilyenkor szokásos centiket és millimétereket. Akkor már kicsit fel fogok lélegezni :):):) Tulajdonképpen nem is kérek sokat. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése