A fogantatástól...
.

2011. február 28., hétfő

Köv. UH 2011.03. 03-án lesz!

Ma átrakattam a holnap esedékes uh-időpontomat csütörtökre, természetesen a progivérvétellel együtt. Bár nem ártalmas az ultrahang, de azért ne menjek már 3-4 naponta, mégha jól is esne :) Ráadásul egy szekérnyi pénz lassan ráment. Akkor leszek 7+6-on... egy nappal idősebb terhesség, mint az előző, mikor megszakadt.  Folyamatosan úgy emlékeztem, hogy a 8. héten történt, de a napokban utánaszámoltam.

Asszisztensnek elárultam, hogy megcsaltam a dokit, pénteken "muszáj" volt elmennem szívhangot nézetni :) Mondta, hogy ne parázzak, az orvos mondaná, ha valami baj lenne. Továbbá hozzátette, hogy ő is hetente ment a várandóssága alatt ultrahangra :):):) Úgy látszik, hasonlóképp aggódtunk... ez kicsit jó érzés nekem.

Szokott fájdogálni a hasam, akkor elmegyek először wc-re, mert biztos, ami biztos, néha tökre nem érzem, hogy menni kell, aztán kiderül, hogy az volt a gond. Mintha nem lennék ura a testemnek. Dobálom be a magnéziumot, de ha nem muszáj, akkor 500mg/nap (1tabletta) mennyiségnél nem veszek be többet. Ha kell, akkor 3tabiig simán elmehetek, de eddig csak 1x tettem. Elfogyott a Femibionom, úgyhogy Elevitet szedek, meg 3mg-os folsavat naponta egyet, 2naponta kálciumot, halolaj-kapszulát (mivel nem eszek halat, de az omega3 az kifejezetten jót tesz).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése