A fogantatástól...
.

2011. február 22., kedd

6+4 VV, UH

Nagy előnye, ha 9.40-re megy az ember dokihoz, akkor már 14.27-re megkapja a laboreredményt mailen. Én meg elaludtam itthon, azért csak most írok. Továbbra is megvan a fáradtság, szédülés, és mellfeszülés - mint tünetek. Most a fáradtság ütött ki itthon.

Én már alig éltem, mire eljutottam a rendelőbe, tisztára meg voltam gárgyulva.
Az ultrahangon látszik egy 15mm-es petezsák, szikhólyag, embrió. Szívverést állítólag nem lehetett látni, én láttam valamit - mint a you-tube-os hasonló videókon, - de lehet, hogy csak "légköri zavar" :)

(A kis karikát én raktam be, hogy lássátok, mit kell nézni.)

Se CRL, se semmi... megint csalódott voltam. Mondta a doki, hogy ennek így kell kinéznie, ez jó, minden rendben látszik, tökéleteset fejlődött az elmúlt egy hétben a terhesség.

Nem "eresztettem" el a dokit túl hamar, egyfolytában kérdezgettem: "minden rendben a méretekkel?", "nem kisebb?", "tutti, hogy tuti?", "megmondaná, ha nem lenne rendben valamilyen érték?" - áááá, nem vagyok én egyszerű eset, azt tudom, de nemcsak vizsgálatra, hanem megnyugodni is mentem.

Azért van bennem a félsz, mert előző vetélésnél, bár volt szívhang, de az embrió 6 nappal fiatalabb volt a koránál. Ebben a korai szakaszban egy rendszeres mesis periódusra építve (ami nekem van), ez "nem megengedhető". Később lehetnek eltérő méretek, de alapból a kezdeti fázis az tankönyvi legyen!!! Punktum! Tehát jövőhéten megyek újra... már 9.00-ra foglaltattam magamnak helyet... egyre korábban... ebből is látszik, hogy egyszercsak elérkezünk oda, hogy én fogom ébreszteni az orvosom :):):)

Eme táblázat szerint, melyet babanetes barátnőm rakott fel, valóban helyesnek tűnik a méret... és ugye az a lényeg... egyelőre.

 

A labor:


 

A progi teljesen jó, főleg, hogy a vérvétel időpontjában járt le a 8órás Utro', tehát épp esedékes lett volna a köv. adag. Ez szép.

Hcg meg gyönyörűséges, most kéne egy tesztet pisilnem, világítana már a sötétben is :):):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése